KAKO-SMRSATI-10-KG-

KAKO SMRSATI 10 kg postoji mnogo nacina da izgubite kilograme. Medjutim, vecina nacina  ce vas uciniti gladnima i nezadovoljnima.
Ako nemate celicnu volje, glad ce vas naterati da se brzo odreknete ovih planova.
Zato, sustina i jeste da znacajno smanjite apetit, da smrsate bez gladovanja , ubrzate metabolizam.

Evo jednostavnog plana KAKO SMRSATI 10 kg u 3 koraka za brzo mrsavljenje.

1. Smanjiti kolicinu hrane.
Prvo pravilo je- ne prejedati se. Jesti umereno. Raznovrsno. U potpunosti izbaciti slatkise, testa ,grickalice (cips,..), fastfood.
Smanjiti unos prostih ugljenih hidrata. Dati prednost ugljenim hidratima iz voca, celih zitarica.
Kad to ucinitite primetice te da se apetit smanjuje. Necete imati nekontrolisanu potrebu za hranom. Istovremeno cete uneti mnogo manje kalorija.
Jos jedna prednost ogranicenog unosa ugljenih hidrata je smanjenje nivoa insulina. Bubrezi izbacuju visak vode i natrijuma iz tela. Na taj se nacin smanjuje  natecenost i zadrzavanje vode.
U prvoj nedelji ovakve ishrane moze se izgubiti i vise kilograma.
Ukratko, umerenom ishranom, redovni obrocima ,izbacivanjem secera (i skroba) u prvoj nedelji smanjice se apetit, nivo insulina i kilogrami.

KAKO SMRSATI 10 KG BRZO

2. Jedite proteine, masti i povrce
Svaki od vasih obroka treba da sadrzi proteine, masti i povrce , kao i slozene ugljene hidrate.
Izvor proteina
Biljni : soja, kinoa, heljda,proso,..
Mlecni: kiselo mleko, mladi sir,..
Meso: govedina, piletina, svinjetina, janjetina itd.
Riba i plodovi mora: losos, pastrmka, škampi itd.
Jaja: Najbolja su cela jaja

Vazno!! Ne preterivati sa unosom ni jedne od gore navedenih namirnica . U toku dana pojedite do 2 jaja, mesa 100-150gr ne vise , 1 solju kuvanih zitarica ,…
Proteine kombinujte sa povrcem koje je nisko kaloricno i ima mali udeo ugljenih hidrata.
Povrce sa niskim udelom ugljenih hidrata: brokoli, karfiol , spanac, paradajiz, kelj, kupus, zelena salata, krastavac,tikvice..
Dijeta koja se temelji na proteinima i povrcu sadrzi sva vlakna, vitamine i minerale koji su vam potrebni da biste bili zdravi.
Ne zaboravite da proteini nisu samo zivotinjskog porekla i ne znace samo meso!
Izvori masti
Maslinovo ulje
Kokosovo ulje
Ulje avokada
Maslac
Gore navedene masti su dobar izbor. I mozete ih kombinovati u svakom obroku.

3. Fizicka aktivnost
Obavezno minimum 3 puta nedeljno ! Izaberite fizicku aktivnost koja vam najvise odgovara preporuka TRENING NA POWER PLATE . Krecite se sto vise.

OVDE SU NAJEFIKASNIJI PAKETI ZA MRSAVLJENJE 
 

Leave a Comment

three × 5 =