Kako smrsati brzo najcešce male stvari cine velike promene. Dovoljno je napraviti par malih koraka i postici velike rezultate. Ako pokušavate da vratite koju biološku godinu unazad.  Zelite da izgubite koje kilo ili jednostavno vam je potrebno više energije za svakodnevne obaveze.  Mi smo vam pripremili 10 jednostavnih saveta cijom primenom  možete znacajne rezultate u svom cilju.​

Kako smrsati brzo – Izbegavate lift ?

KAKO SMRSATI BRZO SAVETI
VEZBE ZA MRSAVLJENJE


Neka vam stepenice budu prvi izbor. Mali trik koji ce vam, ako ga se redovno budete  pridržavali, pomoci da poboljšate kondiciju. Ne zahteva dodatno vreme niti planska angažovanja a dugorocno daje efekte

Želite da smrsate – Ne preskacite dorucak

Najvažniji obrok u toku dana. Organizmu daje neophodnu energiju za funcionisanje a metabolizam budi i pokrece. Pogrešno je zbog uslova posla, obaveza ili manjka vremena preskakati dorucak. Usporavamo razmenu materija a organizam dobija signal da štedi i zaustavlja razgradnju masti. Idealna je kobinacija složenih ugljeno hidrata za prekopotrebnu energiju i proteina.

Jedete ugljene hidrate – Cinite to u prvom delu dana

Mnogo je organizmu lakše da se izbori sa ugljenim hidratima ako se oni unose do rucka. Dobijamo energiju za dnevne aktivnosti i metabolizam ih ne skladišti kao višak. Treba biti oprezan kod iskljucivanja ovih namernica iz ishrane. Zato što postoje organi i procesi koji koriste samo ovaj vid energije.  (npr. mozak ne može da hrani svoje celije od energije koja se dobija iz varenja masti ili proteina). Potrudite se da sa unosom ugljenih jhidrata završite  zakljucno sa ruckom. Nikako ih ne praktikovati kao veceru.

Jedite sporije

Kako smršati ako smo uvek u žurbi i nemamo vremena da se posvetimo obrocima? Nikada nemojte jesti “s nogu”! Brzinski unos hrane nam ne daje tačne informacije koliko smo u stvari gladni i koja kolicina hrane će nas zasititi. Uvek izaberite da postavite sto, makar i samo za vas, lagano birajte zalogaje i dovoljno žvaćite. Učinićete uslugu vašem probavnom traktu a organizam će sam poslati signal kada je dosta. Nutricionisticki Jelovnik

Kontrolisite svoje nagone

Pitanje kako smršati je cesto bez pravog odgovora kada se upustimo u borbu sa svojim  nagonima. Žudnja za slatkišima bude toliko jaka da ponekad eksplodira. Nije rešenje u potpunosti izbaciti slatko. Ako je duži vremenski period to bila namernica koja se svakodnevno nalazila na našem meniju. Za pocetak korigujte kolicine i postepeno izbacujte, koristite voće kao alternativu. Fruktoza se mnogo brze razgradjuje u organizmu od ostalih šećera ali i tu treba biti obazriv. Voće samo kao uzina izmedju obroka i nikako u vecernjim satima.

Pitate se kako smrsati? – Ne pijte nepotrebne kalorije

Pogrešno je nalivati se sokovima cak ni onima bez dodatog šećera. Ipak je sve to puno kalorija koje naš organizam ne registruje i koji se brzo razgradjuju u organizmu. Nikako nam ne  mogu utoliti glad a ipak imaju kalorijsku vrednost. Neka vam izbor bude obicna voda ili sveže cedjeno voće i povrće.

Pijte dosta vode

Voda je krucijalni faktor metabolitickih procesa u telu. Nedostatak vode se negativno odražava kroz mnogo cinilaca. Razmena materija, izbacivalje toksina, hidratacija ćelija… Ako vam redovno uzimanje vode nije bila svakodnevica probajte sa pravljenjem plana. Dajte sebi termine kada popiti po cašu vode cak i kada niste žedni. Neka to udje u rutinu i vrlo brzo ćete se navići a ujedno smanjiti potrebu za ostalim napitcima.

Kako smrsati  brzo ako mi je posao vezan za stolicu?

Par malih trikova će vam i u ovome pomoći. Kada god nije neophodno, probajte da stojite. Ustanite na svakih 20 min i 5 min provedite u šetnji oko stola.  Odlaska u toalet ili jednostavno radeće vežbe istezanja. Mišići će se aktivirati a krv procirkulisati.

Nosite hranu sa sobom

Najcešći problem i nepridržavanje plana se desi kada se nadjemo u situaciji da nas obuzme glad. A pritom nemamo prilike da pojedemo nešto kvalitetno.  Već posegnemo za pristupacnom i skoro uvek nekvalitetnom hranom. Kako pokušavamo smršati, naše grickalice i užine moraju biti dobro izbalansirane i probrane. Rešenje je da uvek sa sobom nosite šaku badema, svežu šargarepu, jabuku ili integralni keks. Brzo rešavate problem iznenadne gladi a ujedno vas savest neće peći jer ste narušili plan ishrane.

Kako smrsati brzo ? – Izaberite male tanjire

Zvuci neobično ali ako je tanjir ispred nas velik, mi vizuelno imamo utisak da količina hrane koju unosimo nije velika. Izaberite manje tanjire i nikada nemojte unapred ogranicavatiporcije. Ljudi koji su navikli da konzumiraju velike količine hrane uvek imaju utisak da će ostati gladni pa cak i kada nemaju nameru, pune tanjir neporebnim stvarima. Iznesite hranu ispred sebe i sipajte u  tanjir manje porcije. 

Leave a Comment

2 × 1 =