Kako smrsati zdravo . Kljucni faktori ocuvanja zdravlja na dug period je svakako pravilna i izbalansirana ishrana.  I umerena, individualna fizicka aktivnost. Jednocasovne šetnje u kojima nam  srcani rad ne prelazi 60% maksimalnog su pocetna preporuka. Svako nivo opterecenja prilagodava sopstvenoj kondicija i naravno godinama života.

 

KAKO SMRSATI ZDRAVO I BRZO
KAKO SMRSATI ZDRAVO I HRANITI SE ZDRAVO

U današnje vreme ici u susret 40-tim godinama postaje sve veci izazov. I opterecenje za svakog pojedinca koji vodi racuna o svom zdravlju. Naci nekoga tih godina koji nije imao neke znacajnije zdravstvene tegobe u svom životnom veku prava je retkost. Stres, razni imperativi društva kada je rec o fizickom izgledu. Neredovna i nekvalitetna ishrana nedvosmisleno vode ka hronicniom oboljevanju, depresiji i na kraju opštem nezadovoljstvu.

Nije tesko biti zdrav

Sve se manje znacaja pridaje ocuvanju sopstvenog zdravlja. Da li to imamo suviše poverenja u zdravstveni sistem zemlje. Ili smo se jednostavno utopili u svakodnevicu ostaje kao pitanje svakom ponaosob? U moru stresnih situacija i nacinu života ubrzanim tempom, covek razumljivo podleže iskušenjima. Koja su mu pri ruci i koja mu nude instant zadovoljstvo. Pricamo o alkoholu, brzoj hrani, slatkišima i sl. Šarenolika ponuda na TV-u i sve prisutniji internet nas navodi na “sedalacki” nacin života. Podici licnu svest o tome je prvi korak ka promeni svakodnevnih navika i ustaljenog režima ishrane.

Dugotrajne dijete kojim se drasticno redukuje kalorijski unos dovode do gubitka misicne mase…

Kako smrsati – Zdravo

Licni plan za mrsavljenje

Nakon posete cemo vam napraviti personalizovan plan i raspored. Avi cete biti puni elana i lakše prebroditi prepreke na putu kada postanete svesni promena koje neminovno nastupaju. Kada covek postane zadovoljan sobom i spolja i iznutra. Postiže se prirodni balans u organizmu i sve nam se stvari cine dostupnim. Cak i one za koje smo mislili da su vrlo daleko. Dozvolite sebi srecu i zapocnite proces promene navika i režima ishrane u našem salonu.

Kako poboljsati imunitet?

Korigovati ishranu i smanjiti nivo unošenja prostih ugljeno hidrata. Secer, brašno…, smanjiti kolicinu soli i loših masti i vi ste korak od svog cilja. Preporuke su konzumiranje do 5 obroka dnevno, tri glavna i dve užine. Imperativ je raznovrsna ishrana sa dovoljnim unosima vitamina, minerala i vlakana. Izbegavati slatkiše a kao alternativu koristiti jecmeni slad, ekstrat stevie ili slicne prirodne zasladivace. A kao najbitnija preporuka sve istice unošenje dovoljne  kolicine vode dnevno (najmanje oko 2l).

Smanjiti stres –  za dobro zdravlje​

Probajte da se usmerite na pozitivne ciljeve i lepe trenutke u životu. Zahtevi, zadaci [kako smrsati]
i problemi su postali sastavni deo današnjeg coveka a ujedno i najveci faktor rizika od raznih oboljenja. Pokušajte da se fokusirate na stvarne vrednosti, porodicu i ljude do kojih vam je stalo. Smanjite gas na poslu, ne dozvolite da vas materijalizam savlada i donestite odluku da se posvetite sebi i svom zdravlju.

Kako smrsati zdravo  – Kako poceti?

Kako smrsati zdravo ?  Najvažnija je ideja i odluka. Treba sagledati stvari, napraviti procenu šta nas je to dovelo  do ovog stadijuma i formirati korake rešavanja problema. Budite spremni na odricanja i korigovanje navika ali ako budete dosledni sebi rezultatu nece izostati. Najcešci  razlog odustajanja od plana je svakako spor i nezadovoljavajuci napredak. Zato vam predlažemo da pocetne korake ubrzate upravo u našem salonu kako bi na što efektini nacin zapoceli proces. Ništa nije takav motiv za napredak kao kada vam rezultati postanu ocigledni
i vidljivi. 

Leave a Comment

19 + sixteen =