Nutricionisticki Jelovnik

 

Nutricionisticki jelovnik . Izbalansirana ishrana znaci snabdevanje organizma važnim materijama a uz to poštujući poznate mehanizme našeg tela, kao što su varenje, apsorbcija produkata, vremena lipolize i lipogeneze i sl…

Zdrava Ishrana Nutricionisticki  jelovnik za Mrsavljenje

U Sliming Studiju radimo AMQAT analizu tela, metodu koja na najsavremeniji nacin, koristeći tehnologiju baziranu na kvantnoj medicini…

Dozvolite profesionalcima da umesto vas organizuju plan gubljenja kilograma i vraćanja zdravlja!

NUTRICIONISTICKI JELOVNIK IZRADA DIJETE
Nutricionisticki Jelovnik

 

Mrsavite zdravo Nutricionisticki Jelovnik 

 

Kako je poznato, da bi naš organizam bio zdrav i vitalan mora postojati određeni balans u organizmu. Treba oformiti simbiozu duha i tela a za to je neophodno usvojiti i redovno primenjivati zdrave navike. Početak svake priče o očuvanju vitalnosti započinje sa izbalansiranom ishranom.

ZDRAV NACIN ISHRANE
ZDRAVA ISHRANA NUTRICIONISTICKI JELOVNIK

 

Danas je nedvosmisleno dokazano da je nepravilna ishrana glavni uzročnik većine tegoba pa i oboljenja savremenog čoveka. Hrana je neophodno gorivo za svakodnevno funkcionisanje svakog organizma. A staru izreku koja kaže „zdravlje na usta ulazi“ svakako ne treba zanemariti. Svaka ispravna navika koju usvojite može vam pomoći u terapiji mršavljenja. Ali sve one zajedno ne mogu ništa da urade ako se hrana ne koriguje. Čak ni sa mukotrpnim fizičkim treninzima nećete imati uspeha ako to ne prati odgovarajući režim ishrane. Kako bi dobili što bolje rezultate i što efikasnije iskoristili svoje uložene napore. Neophodno je da se za svakog pojedinca ponaosob napravi dijeta-plan ishrane individualno. Dugoročno nam je cilj da se kilogrami izgube ali ni ne vraćaju.

 

Izrada dijete : Svaki je organizam poseban

 

Ne postoje dva identicna organizma ili  metabolizma. Svako ima razlicite navike, od ustajanja, spavanja, redovnog posla, ishrane pa do fizickih aktivnosti. S tim u vezi, svaki pacijent dolazi na konsultacije sa odredjenim stepenom zdravstvenog stanja koje treba korigovati. Nakon detaljnog nutricionistickog pregleda, informacija o uobičajenim aktivnostima i razgovora sa pacijentima izradjujemo plan ishrane prilagodjen baš njemu. Trudimo se da plan ne bude rigorozan i da se ipak na meniju nadje hrana koju osoba voli. Ali pak uz pravilno kombinovanje i odgovarajuće količine. Osnovno pravilo je da broj kalorija nikako ne treba da padne ispod nivoa bazalnog metabolizma. Već da bude uskladjen sa potrošnjom pojedinca u toku dana.

Najcesca pitanja i odgovori.

Nutricionisticki jelovnik  znači snabdevanje organizma važnim materijama. A uz to poštujući poznate mehanizme našeg tela, kao što su varenje, apsorbcija produkata, vremena lipolize i lipogeneze i sl.

Ako dijeta nije dobro izbalansirana i prilagodjena brzini vaseg metaboliza ili ako je previse restriktivna , sigurno cete izgubiti misicno tkivo.

Ako se dijetom unese značajno manje kalorija od preporučenog nivoa. Dolazi do usporavanja metaboliza kao odbrambenog mehanizma tela i rezultati izostaju.

Zdrava hrana za mrsavljenje. Jednostavni i zdravi obroci , najcesce nisu skupi i brzo i lako se pripremaju.
Priprema brzih i ukusnih obroka 3 puta dnevno moze se ciniti nemogucim uz sve ostalo sto vam se dogadja u zivotu! Ali pomocu jednostavnih saveta i planiranja videcete koliko je to zaista jednostavno.

Najbolji nacin za mrsavljenje je izrada LICNOG PLANA ISHRANE prilagodjenog bas vama. .. Nutricionista vam moze pomoci da smrsate brzo i zdravo , i da uspostavite odlicne navike u ishrani i postanete odgovorni. Na drugoj strani, dijete iz novina mogu biti uzrok zdravstvenih problema, i jo-jo efekta.

VISOKO PROTEINSKA DIJETA - DA ILI NE?

Proteini su organska jedinjenja neophodna vasem organizmu za izgradnju celijskih membrana, tkiva, misica, kostiju i ostalih organa, kao i hormona i enzima. 

Dijeta sa visokim stepenom proteina je pokazala da pomaže u smanjenju masnoće, gubitku težine, povećanju sitosti.

No, dijeta s visokom zastupljenoscu proteina povezana je i sa nekoliko rizika kojih je važno biti svestan.

U nastavku pogledajte neke od najcescih problema koji nastaju zbog praktikovanja visokoproteinskih dijeta.

Dijeta s visokom količinom proteina može dovesti do gubitka kilograma, ali ova vrsta mršavljenja može biti samo kratkotrajna.

Višak proteina koji se konzumira obično se skladišti kao masnoća, dok se višak aminokiselina izlučuje. To može dovesti do debljanja s vremenom, pogotovo ako konzumirate previše kalorija dok pokušavate povećati unos proteina.

Studija iz 2016. otkrila je da je debljanje značajno povezano s dijetama u kojima su proteini zamenili ugljenehidrate.

Jedenje velikih količina proteina može dovesti do lošeg zadaha, pogotovo ako ograničite unos ugljenihidrata.

Razlog tome bi mogao da bude taj da vaše telo prolazi u metaboličo stanje zvano ketoza, koje proizvodi hemikalije koje odaju neugodan miris

U jednoj studiji, 44 posto ispitanika prijavilo je zatvor. Dijete s visokim sadrzajem proteina koje ograničavaju ugljenehidrate obično sadrže malo vlakana.

Ostecenje bubrega usled primene visokoproteicnih dijeta nastaje zbog viška natrijuma koji se nalazi u aminokiselinama koje čine proteine. Oštećeni bubrezi moraju raditi jače kako bi se rešili dodatnog natrijuma i otpadnih produkata metabolizma proteina.

Studije su pokazale da su određene dijete s visokim udelom proteina koje su posebno bogate proteinima na bazi crvenog mesa povezane s povećanim rizikom od nastanka različitih zdravstvenih problema, uključujući rak. Jedenje više crvenog i / ili prerađenog mesa povezano je sa nastankom karcinoma dojke i prostate.

Jesti puno crvenog mesa i mlečne namirnice pune masnoće kao deo visokoproteinske dijete može dovesti do srčanih bolesti. To bi moglo biti povezano s većim unosom zasićenih masti i holesterola.

Istraživanje iz 2018. je pokazalo da dugotrajna konzumacija crvenog mesa može povećati trimetilamin N-oksid (TMAO), hemijsku supstancu koja nastaje u crevima i koja je povezana sa bolestima srca. Otkrića su takođe pokazala da smanjenje ili uklanjanje crvenog mesa poništava učinke.

Dijeta koja sadrži veliku kolicinu proteina može uzrokovati gubitak kalcijuma. To je ponekad povezano s osteoporozom i lošim zdravljem kostiju.



Koliko proteina treba unositi na dnevnom nivou?

Idealna količina unetih proteina na dnevnom nivou koju biste trebali konzumirati varira zavisno od starosne dobi, pola, opsteg zdravlja, vezbanja... Međutim, u većini slučajeva preporučena dnevna količina proteina za odrasle može se izračunati na temelju vaše telesne težine. Za većinu odraslih osoba stručnjaci preporučuju konzumiranje 0,8 grama proteina po kilogramu telesne težine.

Koji su najbolji izvori proteina ?

proteini

Visok unos proteina svakako nije preporucljiv, ali proteini se moraju konzumirati radi odrzavanja tkiva i organa. Treba da birate kvalitetne izvore, kako biste svom organizmu pruzili dobru i kvalitetnu hranu za njegovo odrzavanje. Najbolji izvori proteina su:

  1. riba
  2. jaja 
  3. mahunarke
  4. orašasto voće
  5. zitarice
  6. piletina

Pokušajte izbegavati meso i mlečne proizvode s visokim udelom masti, kao i pržene ili prerađene izvore proteina. Jedite umjesto toga zdrave proteine.

Proteinska dijeta zakljucak !

Proteine morate unositi u umerenim kolicinama radi odrzavanja vasih tkiva, organa, hormona i enzima. 

Ali svakako nije dobro opredeliti se za visokoproteinske dijete jer nakon prestanka sa dijetom kilogrami ce se brzo vratiti, a moze doci i do loseg zadaha, zatvora. Ukoliko ste dugo vremena na ovakvim dijetama moze doci i do nekih ozbiljnih oboljenja poput srcanih oboljenja, ostecenja bubrega i pojave kancera dojke i prostate.

Nas plan ishrane je prilagodjen vama i u njemu su zastupljene sve grupe namirnica u tacno odredjenim kolicinama, i zato je odlican izbor za sve vas koji zelite da na kvalitetan nacin dodjete do svojih ciljava bilo da je to gubitak kilograma, dobijanje kilograma, dobijanje misicne mase ili unapredjenje zdravlja i odrzavanje trenutne tezine.

Paketi za Mrsavljenej -50%! do 31 dec
product image
Ocena korisnika
5 based on 45 votes
Brand Name
Nutricionisticki Pregled
Product Name
Nutricionisticki Jelovnik
Cena
din 4.500
Proizvod dostupan
Available in Stock

6 komentara

  • Septembar je pravi mesec za pocinjanje bitnih stvari, neko u skolu , neko na posao, a ja u Sliming studio po novi jelovnik!Vise nema izgovora ovo leto je moglo biti mnogo bolje sa 25kg manje…To je moj cilj…do Nove godine i uspecu.Ovaj jelovnik je proveren pre 4 god sam uspela ja i moja kuma i njena drugarica….Zato, krecemoooo!
    Uz vasu podrsku uspecu!

    Odgovor
  • Ovako bi opisala jelovnik:mnogo detaljan, dosta namirnica, ali ne zahteva velikunpripremu. Bitna je organizacija oko nabavke. Sve ostalo je lako. Svidja mi se sto namirnice mogu da se menjaju. Za 15 dana smrsala sam 4 kg. Dobro je sto nisam gladna i sto mi se ne jede slatko.

    Odgovor
  • Slozila bih se sa prethodnim komentarom. Na prvi pogled izgleda komplikovano, jer svi smo navikli na dijete :piletina – salata. Ovo je nesto drugacije. Vidi se da je dosta truda ulozeno u izradu jelovnika.Ja i moja kuma smo radile i imamo potpuno drugacije planove ishrane.

    Odgovor
  • Jelovnik je odlican! Nije kao klasicna dijeta i daje fenomenalne rezultate! Ja sam za mesec dana smrsala 5kg. Vidi se da je ulozen veliki trud i znanje u plan ishrane. Sve je lepo objasnjeno i izracunato! Prezadovoljna!

    Odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Scroll to Top
Pozovi
Kako do nas