zdrava ishrana za mrsavljenje jelovnik

zdrava ishrana za mrsavljenje jelovnik 2

Zdrava ishrana za mrsavljenje jelovnik! Priprema zdravih obroka za mrsavljenje za celu nedelju-spremna za samo sat vremena?! Mislite da je nemoguce? Svih 7 dana: dorucak, rucak, vecera, uzina. Citajte dalje..

Zdrava ishrana za mrsavljenje – jelovnik KAKO PRIPREMITI OBROKE ZA 7 DANA ZA SAMO JEDAN SAT

Toliko godina slusamo druge ljude, svoje prijatelje kako im Zdrava ishrana za mrsavljenje jelovnik priprema oduzima vreme. Volimo pokazati ljudima kako je zapravo lakse nego sto mogu i pomisliti da jedu pravu hranu, uzivaju u tome sto jedu, pa cak i da budu siti. Sve to uz gubitak kilograma.Da, moguce je jesti zdravu, a ne mrziti istu!

Znam da promena prehrambenih navika moze biti zastrsujuca. Mozda cak i osecate kao da ostavljate sve sto volite iza sebe. Sve ponocne grickalice, slatkise … Ali, iako se to u pocetku cini tako, dovoljno brzo shvatite da se zdravo hraniti ne znaci izgladnjivati se i jesti hranu koja je bezukusna.

S nasim uzurbanim rasporedima cesto je tesko, nemoguce cak i kuvati svaki dan. I iskreno, ponekad cak i kad imamo vremena, radije bih ga trosili radeci nesto drugo. Zato se toliko cesto oslanjamo na pripremu obroka!

PERSONALNI TRENING SA PLANOM ISHRANE ZA MRSAVLJENJE – AKCIJA !!!

zdrava ishrana za mrsavljenje jelovnik 3
Ne samo da je pripremanje obroka odlican nacin ustede vremena, jer kuvate samo jednom ili dva puta nedljno. I hranljiv obrok spreman je u nekoliko minuta svakog dana.
Priprema obroka je proces planiranja i pripreme obroka pre vremena. Mozete pripremiti jedan dan unaprijed ili za celu nedelju.
Krenimo redom..

 

 

Zdrava ishrana za mrsavljenje jelovnik 1. Planiranje.

Pre nego sto pocnete pripremati obroke, potreban vam je plan. Zapisite sve obroke koje planirate imati u sljedecih nedelju dana. Obroci treba da budu sto raznovrsniji, ali opet da koristite iste namirnice u vise obroka (npr. za dorucak sutlijas, za rucak rizoto sa piletinom, a sledeci dan za veceru rizoto sa povrcem,..) da bi obroci bili sto ekonomicniji.

Za pocetak se drzite proverenih recepata i jela koje lako mozete napraviti. Ne morate pokusavati nauciti kako nesto kuvati kada zelite biti sto ucinkovitiji i brzi.

Ukoliko neznate sta da kuvate pozovite nas !
Izradjujemo individualni plan ishrane prema vasim potrebama!

Zdrava ishrana za mrsavljenje jelovnik – 2. Vreme je za kupovinu namirnica! Drzite se spiska!

3.Odvojite jedan ili najvise dva dana da biste dovrsili sve pripreme obroka – pokusajte zadrzati jedan sat u kuhinji.

zdrava ishrana za mrsavljenje jelovnik 1

Zdrava ishrana za mrsavljenje jelovnik primer : 

Kako to u praksi izgleda: Skuvajte kinou 250gr. Odvojite jedanu soljicu za dorucak. Dodajte voce i orasaste plodove. Za rucak i veceru napravite povrce, iseckajte proprzite na maslinovom ulju i dodajte kinou. Jedite uz kiselo mleko.
Slicno mozete uraditi i sa pirincem, heljdom, prosom. Za dorucak ih obogatite vocem, za rucak i veceru mesom, ribom , sirom ili povrcem.
Skuvane zitarice za dorucak smestite u teglice. Za prva dva dana odmah im mozete dodati voce i orasaste plodove. Ostalo voce, grcki jogurt, mleko stavite sa strane pa dodajte po potrebi.

Kuvana jela stavite u hermticki zatvorene posude. I koristite prva tri dana. Za ostale dane izgrilujte meso i stavite u zamrzivac. Koristite ga u obrok salatama sa jajima, mladim sirom (uz prethodno pripremljeno povrce), ili kuvanu testeninu, ili zitarice.

Ako i dalje niste sigurni kako da spremite hranu, koje kolcine i kako da rasporedite obroke dozvolite da vam pomognemo.
Kompjuterska izrada plana ishrane i nutriciononisticki pregled.

KAKO SMRSATI - SAVETI NUTRICIONISTA

Danas je lako zbuniti se kada je reč o zdravlju i dijetama za mrsavljenje. Postoji mnostvo rigoroznih dijeta koje su efikasne samo na kratkim stazama, jer se nakon prestanka sa dijetom kilogrami se vrlo brzo vracaju a moze doci i do posledica na zdravlje.Ali, i uprkos raznim pogresnim rezimama i losim dijetama , istraživanja pružaju brojne savete o tome kako kvalitetno smrsati.

Evo 18 saveta o zdravom mrsavljenu koja su naucno dokazana i potvrdjena od strane nutricionista:

Vecina dijeta obecava gubitak 7,10,15 kilograma u roku od 7 ili 10 dana. Na prvi pogled to izgleda vrlo prakticno i privlacno, ali na taj nacin vi lisavate svoj organizam za neku od hranljive grupe namirnica i kada zavrsite sa dijetom i pojedete nesto sto niste jeli za vreme iste, to ce biti sok za vase telo i kilogrami ce poceti da se vracaju.

U stvari, dijeta je jedan od najjačih prediktora za gojenje.

Umesto da idete na dijetu, pokušajte voditi zdraviji način života. 

Kako da se hranim zdravije i smrsam kvalitetno?

Vrlo je jednostavno. U vasu ishranu treba da bude zastupljene sve vrste namirnica u tacno odredjenim kolicinama i kombinacijama u odnosu na vasu starosnu dob, fizicku aktivnost i cilj. Na taj nacin cete smrsati na kvalitetan nacin (u proseku nasi klijenti gube 4-6kg za mesec dan) bez uskracivanja neke od hranljive grupe namirnica za razliku od dijeta. 

Ukoliko zelite da smrsate zdravo dosli ste na pravo mesto! Mi izradjujemo individualne planove ishrane prilagodjene vama i vasim potrebama. 

Pića od šećera spadaju u proizvode sa najviše kalorija koje možete uneti u svoje telo.

To je tako zato  što vaš mozak ne meri kalorije iz napitaka sa visokim sadrzajem secera na isti način kao što to čini sa čvrstom hranom.

Šećerna pića snažno su povezana sa gojaznoscu, dijabetesom tipa 2, srčanim bolestima i mnogim drugim zdravstvenim problemima.

Rafinisani ugljeni hidrati su visoko prerađeni kako bi se uklonila njihova vlakna. Oni imaju relativno malo hranjivih sastojaka i mogu naštetiti vašem zdravlju ako ih jedete u velikim kolicinama.

Studije pokazuju da su rafinisani ugljenihidrati povezani s prejedanjem i brojnim metaboličkim bolestima.

Povrće i voće puno je probiotičkih vlakana, vitamina, minerala i mnogih antioksidanata, od kojih neki imaju snažne biološke učinke.

Studije pokazuju da ljudi koji jedu dosta povrća i voća žive duže i imaju niži rizik od nastanka srčanih bolesti, dijabetesa tipa 2, gojaznosti i drugih bolesti.

Sunčeva svetlost je sjajan izvor vitamina D. Ipak, većina ljudi se neizlaze u dovoljnoj meri Suncu.

Ako ne možete da se izlazete suncu u dovoljnoj meri, preparati sa vitaminom D su dobra alternativa.

Neke ucinkovitosti vitamina D  uključuju poboljšano zdravlje kostiju, povećanu snagu, smanjuje simptome depresije i smanjuje rizik od nastanka raka.

Ali nije dobro ni previse se izlagati Suncu, zato nemojte preterivati!

Meso može biti hranjiv i zdrav deo vaše ishrane ukoliko se koristi u umerenim kolicinama. Ima dosta proteina i sadrži različite važne hranjive stvari koje vam mogu pomoci da smrsate.

Međutim, problemi se javljaju kada se meso prekuva ili izgori. To može dovesti do stvaranja štetnih materija koje povecavaju rizik od nastanka raka.

Zato kada kuvate meso, pripazite da ga ne prekuvate ili da ne izgori.

Pijenje dovoljno vode može imati brojne pogodnosti izmedju ostalog i za brzo mrsavljenje.

 

Iznenađujuće, može povećati broj kalorija koje sagorite.

Dve studije napominju da voda može povećati metabolizam za 24–30% tokom 1–1,5 sati. To može iznositi 96 dodatnih sagorelih kalorija ako pijete 2 litre vode dnevno.

Vodu je bolje piti pre jela, jer jednostavno ako je popijete nakon jela razblazicete digestivne sokove sto moze usporiti varenje.

Prerađena i brza hrana je jako nezdrava i otezava proces mrsavljenje.

Ove su namirnice dizajnirane tako da pokreću vaše centre za razonodu, pa varaju mozak.

Ova hrana ima malo vlakana, proteina i mikronutrijenata, ali sadrže nezdrave sastojke poput dodatog šećera i rafiniransanih žitarica. Tako pružaju uglavnom prazne kalorije.

Iako imaju dosta masnoce, orasasti plodovi su vrlo hranljivi i zdravi. Vrlo su bogati magnezijumom, vitaminom E, vlaknima i raznim drugim hranjivim stvarima.

Studije pokazuju da orasasti plodovi mogu pomoći da izgubite kilograme i mogu vam pomoći u borbi protiv dijabetesa i srčanih bolesti.

Riba je izvrstan izvor visokokvalitetnih proteina i zdravih masti i odlicna je hrana za mrsavljenje.

To se posebno odnosi na masnu ribu, poput lososa, koji je bogat omega-3 masnim kiselinama i mnogim drugim hranljivim materijama .

Studije pokazuju da ljudi koji jedu ribu imaju niži rizik od nastanka nekoliko stanja, uključujući bolesti srca, demenciju i depresiju.

Kvalitetan san je od neprocenjive vaznosti za mrsavljenje.

Loš san može podstaknuti otpornost na insulin- insulinsku rezistenciju, poremetiti hormone apetita i smanjiti vaše fizičke i mentalne performanse.

Štaviše, loš san moze povecati rizik od nastanka gojaznosti. Jedno istrazivanje dovodi u vezu nedostatak sna i gojznost kod dece i odraslih.

Bakterije u vašim crevima, zajednički nazvane mikroflora creva, neverovatno su važne za celokupno zdravlje ali i za proces mrsavljenja.

Poremecaj u mikroflori creva je povezan sa gojaznoscu i sa mnogim bolestima.

Dobar nacin da unapredite zdravlje svojih creva je da jedete hranu poput jogurta,  kiselog kupusa i hranu punu vlakana (zitarice, voce i povrce). Vlakna su gorivo za mikrofloru creva zato je bitno unositi ih u dovoljnoj kolicini sto je za zene oko 25g dnevno, a za muskarce oko 30g dnevno.

Kada ste uveče izloženi jakim svetlima, to može poremetiti proizvodnju hormona spavanja- melatonina. Ukoliko zamracite sobu, poboljsacete stvaranje melatonina, koji je odgovoran za kvalitetan san, a gore smo naveli koliko je kvalitetan san vazan za zdravlje ali i za proces mrsavljenja.

Vezbanje je neophodno za fizicko i mentalno zdravlje. Pomoci ce vam da izgubite kilograme i da unapredite zdravlje. Ukoliko znate koliko je vezbanje bitno a nemate vremena ili prosto ne volite da trenirate, mi vam predlazemo trening na Power Plate ukoliko zelite da smrsate i da ojacate misice ili Vacu Step ukoliko zelite da smrsate i da se resite celulita koji je najveci nerijatelj zenske lepote.

Ekstra devičansko maslinovo ulje jedno je od najzdravijih biljnih ulja a takodje moze biti koristno za mrsavljenje.

Puno je zdravih nezasićenih masti i snažnih antioksidanata koji se mogu boriti protiv upale.

Ekstra devičansko maslinovo ulje koristi zdravlju srca, ljudi koji ga konzumiraju imaju puno manji rizik od umiranja od srčanih i moždanih udara.

Postoji mnogo neverovatno zdravog bilja i začina.

Na primer, đumbir i kurkuma imaju snažne protivupalne i antioksidantne učinke, što dovodi do mnogih zdravstvenih koristi.

Zbog njihovih snažnih blagodati za brzo mrsavljenje, trebali biste pokušati uključiti što više bilja i začina što je više moguće u svoju ishranu.

Društveni odnosi su neverovatno važni ne samo za vaše mentalno blagostanje, već i za vaše fizičko zdravlje i za mrsavljenje na prirodan i zdrav nacin.

Studije pokazuju da su ljudi koji imaju dobre odnose u porodici i bliske prijatelje su zdraviji, mrsaviji i žive puno duže od onih koji to nemaju.

Trbušna mast je posebno štetna.

Akumulira se oko vaših organa i snažno je povezana sa metaboličkim bolestima.

Korigovanjem ishrane, treningom, i tretmanima za mrsavljenje koji su ukljuceni u nase pakete za mrsavljenje mozete se resiti trbusnih masti koje osim sto narusavaju vasu liniju mogu imati i stetne posledice na zdravlje.

Mrsavljenje zakljucak:

mrsavljenje saveti

Nekoliko jednostavnih koraka vam moze pomoci da smrsate kvalitetno i da samim tim unapredite svoje zdravlje. Da biste smrsali kvalitetno i zdravo klasicne dijete vam nece pomoci, cak sta vise. Ukoliko zelite da smrsate zdravo treba da imate dobar plan ishrane koji ukljucuje sve hranljive materije u pravim kolicinama i kombinacijama, i morate da trenirate.

Mi vam u tome mozemo pomoci uz pomoc nasih paketa za mrsavljenje koji sadrze jelovnik, treninge i tretmane za mrsavljenje!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Scroll to Top
Pozovi
Kako do nas